13 januari 2011

Allt i sin ordning...






Här hemma börjar allt få sin ordning igen efter att den sista stjärnan tagits ner ifrån
fönstret. Skönt nu när alla i familjen börjar komma in i vardagen igen med jobb och skola.  

Nu är jag inne i en period som jag vill ändra allt här hemma men samtidigt har jag just inga
idéer på hur. Jag får försöka hitta lite inspiration hos er alla bloggare eller nya inredningsmagasin.

Nu ska jag ta och koppla av med en  kopp kaffe framför tv i den 
skönaste soffan under den gosigaste filten.


Kram!

C





5 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar något som ger din inspiration en kick. Kanske får införskaffa lite inredningstidningar framöver med lite vår i.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Kan bara hålla med är hemma efter en resa samtidigt som jag packar upp tar jag undan julen i en rasande fart...Nu behöver jag lite nytändning här hemma har liksom kopplat bort det för ett tag. Allt i hemmet väntar på bordet kan hardly wait hittar alltid mkt inspiration där. Fin dag till dig/Annica

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland känner man för att göra om utan att veta riktigt hur. Hoppas du hittar inspiration bland bloggar och tidningar!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Mums vilka fina bilder och rådjuret är lovely:) Kram A

    SvaraRadera
  5. Blir så glad när fina bloggar har tävlingar som nu har nu :) lättare att hitta er då :P jag tackar nej till denna tävlingen men jag lägger gärna in dig på min blogglista. Verkligen skitsnygg blogg, fin layout och bra innehåll :) sånna är svåra att få tag på

    Mvh Malin

    SvaraRadera