16 december 2010

RED XMAS...










Nu är det jul igen...snart...

Jag som inte alls hade tänkt mig en röd och vit jul men jag ändrade mig när jag gjorde
min hjärtgirlang, det var det rödvita snöret som fick mig se rött.
Då fick det allt lite bli lite röda detaljer här i köket,
kanske lite mer traditionell jul. Det är detaljerna som gör känslan i rummet
och jag är nöjd.





Till denna jul har jag inte direkt handlat några nya julsaker utan jag har hittat
dessa röda detaljer i mina gömmor. Ibland är det bra att spara vissa saker
även om skåpen bågnar av prylar. 


Hjärta till er alla!!





7 kommentarer:

  1. Med risk för att bli tjatig... Du har det så fint och mysigt!!! och visar så fina bilder:-)

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen lyckats med ditt röda, jag fick inte till det alls. Ser så läckert ut hemma hos dig.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Mmmm det skall vara rött och vitt tycker jag. Jättefint!! Många fina bilder jag har missat. Du har samma vita långaadventsfat som jag har. Stor kram Anne

    SvaraRadera
  4. Det blev ju hur fint som helst! Har just insett att jag har inte ett endaste rött inslag här hemma. Förutom mina kökslampor som alltid är röda.
    Men när jag ser dina bilder så kanske det kommer smyga in sig en och annan röd sak.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt du har det Christina!!

    Som taget ur en inredningstidning;)

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilka fina bilder! Jag är ny här i bloggvärlden och tycker din blogg var väldigt inspirerande : )
    Kika gärna in på min blogg där jag lottar ut en ängel i plåt! trevlig helg / fia : )

    SvaraRadera
  7. Hej! Vilka fina bilder! Jag är ny här i bloggvärlden och tycker din blogg var väldigt inspirerande : )
    Kika gärna in på min blogg där jag lottar ut en ängel i plåt! trevlig helg / fia : )

    SvaraRadera