2 december 2010

I love ♥...



Idag har jag tillverkat en mobil, hjärtan på snöre. Jag har målat trärena hjärtan
vita och sen har jag trätt upp de på ett rödvitt snöre. Som lite tyngd till
det hela knöt jag fast en liten vit sten.



Nu hänger den så fint i köksfönstret. Det har allt smugit in lite rött i min jul och jag tycker
det känns helt rätt. Det får bara inte bli för mycket rött utan småsmå detaljer
till det vita och det blir faktiskt riktigt juligt och fint.

Hjärtana som blev över kan man dekorera paket eller hänga dit på
 en gå-bort-bukett. 

Ha en fin kväll!

C



11 kommentarer:

  1. Så fina och hjärtliga:D

    Och måste bara ge beröm för din hall, den är jätte läcker!

    kram o kraam AL

    SvaraRadera
  2. Hej, vilket fint och lagom svårt pyssel!
    Er hall är så fin! Ser mysigt ut!

    Må gott,
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej..

    Trevligt pyssel du hittat på!
    Och.. fiint!!
    Du har fått det så julfint där hemma..

    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera
  4. Jättefint!

    Och vilka fina flaskor du fixat till!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Vilken fin mobil. Vart har du hittat hjärtana med hål i?

    Hoppas du får en mysig fredag
    Kram jen

    SvaraRadera
  6. Vad fint du gjort! Och jag älskar dina bilder! Pysselreklambilder:-)

    Ha en skön fredag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Men va fint du har gjort! Så enkelt men så vackert! Önskar dig en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  8. Tack för ett bra tips på enkelt julpyssel, det blev verkligen jättefint.

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  9. Hjärtans va fin mobil du gjort :)
    och jag har sagt det innan och säger det igen Gu va snygg hall ni har!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  10. Gillar din hjärteslinga!
    Ha en bra andra advent
    Kram Tina

    SvaraRadera
  11. åhhh vad fint och vad pysslig du är!! me like a lot!:-)

    önskar dig en härlig 2:a advent!

    stora kramen sofia

    SvaraRadera