31 december 2010

Happy new year!

           Denna fina bild är lånad.

2010

är snart till ända och alldeles för fort har detta år gått. 
Det har varit ett spännande och ett roligt år med många händelserika upplevelser.
Jag startade min blogg november 2009 och det har varit fantastiskt roligt. Det 
är många som har hittat hit, fler än vad jag trodde från början.
Tack snälla ni som läser mina inlägg och hoppas att ni vill fortsätta ett år till.
Ni är så fantastisk rara alla! 

Ett nytt år står för dörren och jag tror att det nya
året blir ett minst lika spännande, roligt år och händelserikt i positivt bemärkelse.

Jag önskar alla ett
gott nytt år!




Kram

C




8 kommentarer:

  1. Jag kom in i bloggvärlden ett år senare än du, hittade hit till dig och trivs riktigt bra.

    Önskar dig ett Gott Nytt År!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till Dig också!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år på dig kram sussi

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig en fin & rolig avslutning på 2010 och en fullkomligt makalöst bra start på det nya året =)

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt år
    Och tack för många inspirerande inlägg

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt år, fina bloggvän! *•♥♫˙·٠•●♥ ღ•*

    Ha ett härligt slut på året, så ses vi nästa år igen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. I wish you a happy new year
    Ti auguro un buon anno nuovo
    Mari

    SvaraRadera
  8. Takk for masse herlig inspirasjon i året som har gått.Gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året.
    Riktig godt nytt år til deg også.

    SvaraRadera