10 november 2010

White & Black...



Allrummet, en trappa upp, går det mesta i färgerna vitt och svart. I soffan, som
kommer från Mio, ligger svart-vita kuddar som jag själv har sytt. Bordet som är
 nymålat som jag inte alls blev nöjd 
med först men nu tycker jag att det inte är så tokigt trots allt. Den vita ljusstaken
 på bordet är ett fynd från Rusta för endast 49 riksdaler. 




De svarta par ljusstakarna och den vita ljusstaken på bänken är loppisfynd från i 
somras som har fått sig en omgång med färg. Tända ljus går åt massor för
fy vad kallt det är nu och massor med snö har vi fått. Lilla S sa i morse
när hon såg all snö, "det är precis som jul". Tänk snart är vi där...







13 kommentarer:

  1. I like!!! Så fint du har det och ja, det bordet ser helt perfekt ut härifrån!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ooooo, LOVE, LOVE, LOVE it! Akkurat min stil :)

    klem Nina

    SvaraRadera
  3. Vilket superfint allrum! Ljust och ombonat precis som det ska bara :) Kramar från Emilia

    SvaraRadera
  4. Härligt allrum!
    Bordet är ju jätte fint! Tänk vilka fina fynd man kan göra på Rusta! Tänkte ta mig en liten tur till Bazar på fredag, kanske man inte gör så stora fynd men ska bli spännande att äntligen komma dit.
    Ha det gott! Märta

    SvaraRadera
  5. Himla snyggt! Me like!

    Får man fråga var bordet kommer ifrån? Och hur stort det är på ett ungefär?

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Oj vad fint du har det. Se bordet blev inte så dåligt som du tyckte .Jag tycker det ser kanon fint ut.
    kram

    SvaraRadera
  7. Super snyggt kram sussi.

    SvaraRadera
  8. Kanonfint..jag ska måla vårt vardagsrum med någon dag..men uuuuhh det är förarbetet som är sååå trist!!

    Du målar jättefina tavlor- men det visste du väl redan..hihi.
    /Sophia

    SvaraRadera
  9. Det är verkligen superfint! Har en likadan strippad lampa och inser nog nu att jag ska göra den svart i stället. Det var riktigt snyggt! :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  10. Det är så snyggt med svart och vitt!!! Med risk för att bli tjatig - tycker ni har det så fint:-)

    Kul att du ville vara med i tävlingen.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Just Love this...
    Du har så många fina ljusstakar och så många fina kuddar överallt och den där fina lampan ska vi bara inte tala om så fin den är!!
    Svart och vitt är mitt senaste med.. Och lite silver.. Och lite rosa..

    Tack för fina ord..

    {fick för mig att jag lämnat en kommentar här och det hade jag nog, men nätet här hemma har strulat hela veckan}

    mia

    SvaraRadera
  12. Grattis till ett så vackert hem!

    SvaraRadera
  13. Åh vad snyggt! Svart och vitt! Önskar jag skulle ha mer inrett hemma, i en särskild stil. Men man vill inte lägga så mycket pengar då man hyr :) Vilken fin blogg du har! Lägger till den i listan bland mina favoritbloggar direkt!

    SvaraRadera