18 november 2010

Vimplar...




I somras började jag att göra en vimpel till S lekstuga men jag köpte en färdig
vimpel istället. Idag kom jag på att jag kunde pyssla klart vimpeln och trycka god jul
på. Ibland så kommer jag på en idé, bara sådär, med saker jag har undanstuvat 
i något skåp, kanske man har sett i något i en tidning eller på någon blogg.
Känner ni igen er?
Vet inte riktigt var den ska hänga men det är ju ett tag till innan julen är här
och säkert kommer jag på ett bra ställe.




Det blev en mini-vimpel också när jag ändå var i gång men den har jag inte
tryckt några bokstäver på. Den får nog vara som den är och lilla S paxade den direkt.
Hon tycker den absolut skulle passa i hennes rum, vid spegeln.

Ha finfin kväll!





4 kommentarer:

  1. Finfin vimpel du gjort!
    Jag har aldrig prövat att göra någon men fick lite mer inspiration nu...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé, blev lite sugen att göra nåt sånt till Julias rum! Och så fina kort du tagit!


    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så fint! Ska nog ta och göra samma lika :) tack för det inspirerande tipset
    Kram

    SvaraRadera
  4. nämen åh vad sött! Har aldrig sett ngn liknande tidigare. Gillar vimplar i alla former.

    SvaraRadera