16 november 2010

Kontraster...





Kontraster är dagens tema på fabriken och jag har valt att visa en kontrast som jag är
väldigt förtjust i och mitt hem finns det väldigt mycket av denna snygga kombinationen,
svart och vitt.
Svart och vitt är verkligen motsatta kontrast till varandra
precis som natt och dag men naturligtvis snyggare. Här är några favoriter och vissa är nya
i familjen.
Kuddarna och den svarta ljusstaken kommer från Day-Home
och jag har klickat hem dessa godingar på Campadre. Jag hade glömt bort
beställningen för det dröjde alldeles för länge innan de kom och
blev så glad över paketet.

Ha en bra dag!








4 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med om att det är så snyggt med svart och vitt.
    Fina kuddar och ljusstakar.

    Ha en härlig tisdag.//Lissen

    SvaraRadera
  2. This blog is full of great ideas,
    and amazing pictures,
    thanks so much inspiration!
    Greetings from Spain

    SvaraRadera
  3. Mycket snygga. Jag gillar black and white..

    Ha de
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jajamensen, detta är sannerligen en dejlig kontrast från 'den ormgrop' som Du så läckert kommenterade på min blogg. Jag älskar att ta del av Er coola damers fabriksarbete, Ni är så grymme duktiga allihop, och jag måste säga att i nästa liv vill jag också vara med i Ert gäng. I detta livet är jag alldeles för virrig för att lära mig att hantera en kamera. Jag har visserligen köpt en lite och idiotsäker kamerapärla nu (den är mest vacker och väldigt lila), men jag vill ha/ta SÅNNNA bilder som Du och Dina Fabriks-sytrar tar!

    Love

    Agneta

    SvaraRadera