17 oktober 2010

Söndagsbilden






12 kommentarer:

  1. Här har du fångat en skönhet ♥ Ögat mitt njuter!

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  2. :)
    hej...vilken fin blogg du har..ögongodis..:)
    kram
    la petite perle

    SvaraRadera
  3. Visst är dom vackra i närbild!?

    Hoppas du haft en skön helg ♥

    Jag är smällmätt nu kan jag säga...

    Kram mia

    SvaraRadera
  4. Orkidéblommor är verkligen vackra. Underbar detaljbild!

    SvaraRadera
  5. Tittar bara in;) trevlig blogg du har och vilka underbara bilder du tar.

    SvaraRadera
  6. Fina orkideer kan man alltid vila ögonen på!

    Trevlig kväll!

    tack för din goa hälsning!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  7. Tack det samma:) Kraaam

    SvaraRadera
  8. Så fint! Önskar dig detsamma :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att du lämnade ett litet avtryck inne hos Systrarna, så att jag hittade hit! Gillar dina bilder! Jättefina, inte bara i det här inlägget (passade på att kolla runt lite nu när jag hittat hit). Hoppas du fick en trevlig dag, och att söndagskvällen inte är sämre den!
    /Marie

    SvaraRadera
  10. Vilken vacker orkidé.

    På tidigare inlägg,håller med om att en fin scarg och ett halsband kan förnya garderoben.

    Ha det så gott.// Kram Lissen

    SvaraRadera