23 oktober 2010

Lördag...





Hallo alla rara bloggisar!

Här kommer en liten lördagshälsning och en liten titt i den nystädade hallen.
Mitt ena olivträd har nu hamnat i hallen och får nu se om det överlever vintern.
Jaja, jag vet att de ska stå svalt och ljust men vi har ingen direkt sådan plats 
här hemma. Har gjort mig en egen griffeltavla efter jag har blivit inspirerad av andra 
bloggare. Spegeln har fått sig en omgång med färg och lampan över ska bytas till en 
svart och det får bli helgens to do. 

Det blir en lugn helg, för jag har blivit dunderförkyld.

Ha det gott alla!



12 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut i hallen! Gillar verkligen den vita lyktan på golvet!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ser trivsamt och fint ut i din hall!
    Krya på dej.

    Ha en skön helg.//Lissen

    SvaraRadera
  3. Mycket välkomnande...snyggt=)Krya på dig kära cybervän../Annica

    SvaraRadera
  4. Snyggt!

    Jag gillar din lampa mycket! Häftig!

    Visst är det bra med all inspiration man får från alla bloggar!

    Trevlig söndag!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. HEJ!

    Jag gillar bilden starkt. Det är precis så man vill ha sin hall ;)Iallafall jag...

    xoxo'
    OLIVIA ♥

    Psst' Om du är sugen på att tävla om ett fint zinkhus från Walter & Co. klicka då in på min blogg för att delta i den tävlingen...

    SvaraRadera
  6. Åh, så fint ni har i hallen! Vad skönt med nystädat, det är det inte hos oss. Vi är mest ute och plockar undan för vintern.

    Hoppas du snart blir frisk!
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Jag börjar med att ställa av mig mina fårskinns-morgonskor fint i Din vackra hall, och skall göra mitt bästa för att inte välta lyktan eller olivträdet. Sedan skall för lite försynt prova den lila tunikan och se om inte jag kan få låna den ett tag, skulle passa bra i morgon när jag skall på kalas. Ser Dina nege...... nej nej nej bryt, chokladbullar, och gapar stort och trycker in fem samtidigt.... Hoppas Du har en gästsäng som jag kan få sova 'socker-ruset' av mig på!

    Love

    Agneta

    SvaraRadera
  8. Himmel så fint du har i hallen!! Blir så inspirerad! Sådant golv hade gärna fått lägga sig självt i vår hall...

    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Oj vilken vacker hall ni har! De är verkligen härligt att få titta in i andras hem och inspireras. Kram

    SvaraRadera
  10. Det ser jättfint ut den kommer säkert att klara sej.
    krya på dej hoppas det inte var något alvarligt som flög på dej
    kram

    SvaraRadera
  11. Oj vilken jättefin hall! Supermysigt med ljuslyktan!

    SvaraRadera
  12. Men åh, vad jätte, jättefint i hallen!

    Ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera