9 oktober 2010

Ledig lördag...












Mysiga lördagen är här även om vädret är långt ifrån mysigt, riktig regnigt och ruggigt, typiskt höstväder.
Men här sitter vi med nystädat hus och ny bakade muffins, det kan väl knappast bli bättre...
Jag har bakat Leilas äppelkanelmuffins med crumble, så oförskämda goda. Boken fick jag
av mina barn i födelsedagspresent förra lördagen. Vet inte om det var en pik om att de önskade
mer hembakade godsaker. Menmen så mycket gott i boken, så det kommer absolut
blir mer av den varan här hemma.


Ha en trevlig lördag alla rara!

Kram!





10 kommentarer:

  1. Men MUMS vad gott det där såg ut då!! Kanske ska baka lite i eftermiddag, tack för tipdet:-))

    Njut av helgen!

    Kraam S.

    SvaraRadera
  2. Åååå vad smarrigt gott det ser ut.Önskar dej en härlig dag kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut, här är det lite samma tema i helgen för det har bakats ur Leilas bok här med :) Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Hihi vilket smart drag....
    Leila hon kan verkligen sin sak. Ju mer man bakar hennes recept desto mer blir man förtjust i boken.
    Kram och ha en fin lördag.
    Lina

    SvaraRadera
  5. Åh så gott det ser ut och vilken fin kopp!

    Önskar dig en skön lördag!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  6. Hej Christina!
    Här i Göteborgstrakten har vi haft en solig o härlig höstdag:)

    Mmm, vad goda dina muffins ser ut!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Smarro! Leila, hon kan hon. Grattis i efterskott föresten. Fins bilder och väldigt fint inlägg med nya side-bordet. Blev väldigt inspirerad av alla vita ljusstakar. Några kände jag igen, men är alla nyköpta? Eller har du lyckats hitta så snygga på loppis och målat? Det är ju absolut roligast, men tiden räcker inte alltid till.. Skulle passa attans bra hemma hos mig.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Mums fillibaba vad goda dom såg ut.Kommer med en gång
    HAHAHA
    Kramiz

    SvaraRadera
  9. Åh, muffinsarna ser grymt goda ut!! Jag har aldrig blivit besviken när jag testat något av Leilas recept. Dom är alltid överlägsna! :-)

    SvaraRadera
  10. Det där såg gott ut! Vilken fin blogg du har! Ha det bra. / Nilla

    SvaraRadera