26 oktober 2010

förvaring...



Dagens tema på fabriken är förvaring och det är en viktig del i ett hem.
Förvaring kan vara allt från en burk med pennor till en organiserad 
garderob. 

Idag visar jag en bilder från vår lilla kombinerade pysselhörna och kontor. Här sitter jag
många gånger framför datorn och allt för ofta med papper och räkningar. 
Ibland blir det annat roligt pyssel av olika slag. 
Alla saker har sin plats i burkar, pärmar och boxar mm. Ordning och reda är det 
som gäller i denna hörna, för tänk vad enkelt det blir när man ska ta fram något
när var sak har sin givna plats.

Här skiner solen och det är friskt ute.
Ha en härlig tisdag!








9 kommentarer:

  1. Låter som här en härlig sol från en blå himel men kallt i luften. Härliga blider själv vågar jag inte visa fån något av domhörnen än ...en aningen rörigt.

    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Låter helt underbart! tänk om man kunde ha det i så i mer än en dag...

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Snyggt och prydligt, ordning och reda! :-)

    Ha det härligt i solen!

    SvaraRadera
  4. Her var det gode tips. Fargeblyanter på glass var stilig og praktisk! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Hmm nu får jag ågren;)Så vill jag också ha det,snyggt som sjutton/Annica

    SvaraRadera
  6. Hej, å vilken ordning och reda!
    Just kontor/pysselgrejor är svårast att få ordning på tycker jag.

    Vilken fantastiskt fin hall ni har! Så snyggt!
    En fråga om ert golv där, är det laminat eller klinker?

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Jag ÄLSKAR förvaring!

    Kram från Lollo

    SvaraRadera
  8. Jaa, bland mina förvaringar är det kaos ! Önskar jag hade samma fina ordning som du...

    kram mia

    SvaraRadera
  9. Hej Christina!
    Vilken fin pysselhörna du har:)

    Önskar dig en trevlig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera