11 oktober 2010

En måndagkväll♥



God kväll alla rara bloggisar!!

Först vill jag tacka er alla för er rara kommentarer som ni lämnar,
tusen tusen tack!
Sen är det extra roligt att det är så många som besöker min lilla blogg fastän att
alla inte lämnar något avtryck. Det skulle vara extra roligt att få veta vilka ni är alla
som tittar in, jag är bara sååå nyfiken!

Här visar jag en bild från vardagsrummet, som jag fotade för ett tag sen. Ser
ni att det är fortfarande grönt ute, det går verkligen fort nu. Det är mörkt ute när
man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Så att fota är bara att
glömma...

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på tv med en kopp kaffe.

Vi ses imorgon!

Kram på er!!






12 kommentarer:

  1. Hej och tack för alla trevliga inlägg du gör! Jag hälsar på lite då och då men med tanke på det du skrev tyckte jag det var läge att lämna en liten hälsning! Titta gärna in hos mig - just nu har jag en liten utlottning av ett armband! Hälsar Helena

    SvaraRadera
  2. Det ser såå mysigt ut! Gillar både ljusbrickan och lampan i bakgrunden.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken himla snygg lampa jag skymtar i bakgrunde på bilden! :-) Var är den ifrån?

    SvaraRadera
  4. Jag tittar in till dig lite då och då för att man får så härlig inspiration hos dig.
    Ha en fortsatt fin vecka! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Hej,
    Håller med dig om att det blivit skrämmande mörkt nu. DON´T LIKE!!!

    Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Inte konstigt att man framåt februari/mars känner sig lite dyster...

    Ha det gott!
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Hei:-)

    Her inne likte jeg meg da! Dette bildet kunne vært hjemme hos meg. Mange like saker:-)

    klem helle

    SvaraRadera
  7. Hur kan man ta bra bilder trots mörkrets frammarsh, det är nåt jag funderar på. Själv har jag svårt att få till fina bilder trots bra ljusförutsättningar... Har du tips så snälla, delge dem för mig!!

    Kram kram
    Victoria

    SvaraRadera
  8. Ser så trivsamt ut hos dej.
    Härligt med tända ljus, om kvällen.

    Ha det gott.//Lissen

    SvaraRadera
  9. Va fin bild på soffhörnan, gillar verkligen kuddarna!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  10. Hej,
    du tar så himla fina foton. Alltid ljusa och klara!
    Får fota på helgen nu när höstmörkret kommer tidigare och tidigare på eftermiddagarna...

    Jag har en award till dig, om du har tid å lust!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Så himla fint du har det!! Både inredning och bilder är så fräscha och fina!

    Har sprayat en del ljusstakar svarta den senaste tiden, men nu när jag såg din grupp av vita där på bänken så får jag nog skaffa en sån samling också...:) Härligt med inspiration!! Tack för den!

    Nu blir det jobb, kram:)

    SvaraRadera
  12. När mörkret fallar på så har du ju det inte så dåligt där inne...underbara ljusstakar, lampor och fantastiska kuddar att mysa med!!! Eller hur!? =)

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera