5 oktober 2010

Dekoration till mig...



Min nya fina höstjacka...
Där en vacker solig måndag i oktober hängde jackan i affären och ropade köp mig.
Jag föll för denna jacka vid första ögonkastet.


Jag ville ha en längre jacka och det skulle vara en modell med ledig casaulstil.
Tyget skulle vara hårt tvättad canvas för att få denna rätta stilen.
 Jackan har ett av tagbart foder och det känns hur bra som helst. En scarf i en ljuvlig
rosa-mullvads färg fick följa med hem. Den är så mjuk och är gjord i lenaste bomullen.

 Nu står jag rustad för kalla vindar och snöstorm.

Gå gärna in på fabriken för mer höstdekoration.








13 kommentarer:

  1. Riktig fin höstdekoration, som ser trivsam ut också.

    Ha en skön tisdag.//Lissen

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att den hängde där och ropad.
    Den var kanon snygg.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Supersnygg!
    Helt rätt att även höstdekorera sig själv! :)

    SvaraRadera
  4. Anonym5.10.10

    Vore gulligt om du berättade var du köpt den?
    Skulle passa mig också...

    MVH Johanna

    SvaraRadera
  5. Mycket snygg....var är den inköpt?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Jag har också det problemet att visa saker ropar -köp mig ! =0) Nilla

    SvaraRadera
  7. Hej, snygg jacka!
    Visst känns hösten lite roligare när man hittat fina myskläder! Skönt med lite längre modell på jacka.

    Vi har fått ännu en butiksgalleri här i närheten "Bromma Blocks", vilket namn... De har i alla fall många fina affärer, blir till att hålla hårt i plånboken när jag ska dit....

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Helt rätt att även höstdekorera sig själv! =) Fin färg det var på både jackan och scarfen!

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åhh..ja just det...man kanske skulle satsa på lite dekoration till sig själv! BRA!!!
    Själv visar jag en nedfallen gren som dekoration...huuur kul är det i jämförelse med din snygga outfit!? Hihi...

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera
  10. Härlig och snygg tolkning...!!:)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Super snygg. Hej en mycket fin blogg du har. ha en bra dag.

    SvaraRadera
  12. Hej Johanna!

    Jackan är köpt på Lindex
    och jag är supernöjd.

    Ha det gott

    SvaraRadera