13 september 2010

Avkopplande...



Idag efter min korta arbetsdag, blev jag sittandes med en hög inredningstidningar och min
kaffekopp, det är en ren avkoppling för mig. Det är en hel del tidningar som jag prenumererar
på och jag får massor med inspiration.
Sen är det intressant att läsa om andra människors hem, idéer och tankar. Det behöver inte vara hem
 i en viss changer utan jag gillar olika typer av inredning i ett hem.

Jag har svårt att slänga gamla tidningar men ibland blir det en rensning. Hur gör ni, sparar ni i
flera år eller inte? Vilken favorittidning har ni?

Må gott alla raringar!

C



13 kommentarer:

  1. Vad skönt sitta och koppla avmed massa mysiga tidningar och en go kopp kaffe.ad skönt och härligt..Ha en skön måndag kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Deilig og sitte å bla i gamle blader. Jeg har en mengde blader. Klarer ikke å kaste,så det ligger i bunker!
    Liker veldig godt Hus & hem, men leser også Isabella om dagen. Herlig blad med mat,interiør og hage

    SvaraRadera
  3. Jag sparar aldeles för många gamla tidningar...vill liksom inte slitas från dom. Min stor favorit är drömhem och trädgård men tätt efter kommer plaza som bjuder på mycket.
    Jag gillar väldigt många kan jag bara konstatera....och listan blir lång.

    Ha det gott
    Kram anna

    SvaraRadera
  4. Hej, å det är ju så härligt att sätta sig ifavorit fåtöljen och läsa tidningar!
    Hm, om jag sparar. Jajjamensan! Ola höll på att få krupp när jag släpade hem en Expedit-hylla från Ikea för att gå plats med alla tidningar...
    Favoriterna? Allöt i Hemmet och Lantliv!


    Kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Jaa, nog sparar man alltid! Det är ju så svårt att kasta dessa tidningar som är packade med härlig inspiration. Men jag har just beslutat mig för, att nu MÅSTE jag. Men jag har tänkt att jag ska göra i ordning en inspirationspärm. Så jag ska klippa ut sånt som jag verkligen vill ha kvar. Bilder, mönster,tyger, inredningsbilder...
    Det kommer att ta tid och pärmen kommer att bli packad! Nu önskar jag dig en fin kväll!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Känner igen det där med högar av inredningstidingar. Jag rensar av och till, men det är verkligen inte lätt.
    Just nu är nog favoriten Lantliv. Hus & Hem har jag läst "alltid", och Sköna Hem tycker jag också om. Sedan brukar även Allt i hemmet och norska Boligpluss hamna här hemma. Så ett snitt på 5 i månaden...blir ganska många på ett år det! :-)

    Ha det gott med din kaffekopp och hög med inspiration!

    SvaraRadera
  7. O va härligt de låter. Måste nog snart ta mig en tidningskväll och bara mysa.

    Jag sparar en del tidningar. beror lite på vilken och vad den handlar om. Men tyvärr sparar jag nog på alldeles för många för jag tittar nästan aldrig i dom en andra gång. kram

    SvaraRadera
  8. Lantliv i särklass bäst och precis efter kommer AiH...=) Har dessutom börjat gilla Bolig mer och mer. Har tillgång till ALLA tidningar genom en bekant och för mig är det periodvis det enda jag läser,avkopplande. Jag brukar riva ur och spara det som är intr. kan omöjligt spara alla tidn. Jag skulle svämma över...Ha en nice kväll/A

    SvaraRadera
  9. Så skönt att ha tid till att läsa och mysa med tidningarna och en kopp kaffe!
    Sparar gör jag till de inte får plats i tidningskorgen längre, då sorterar jag och river ut sidor och artiklar. De hamnar i en pärm som sen i sin tur inspirerar och ibland får jag för mig att sortera i den också... Favvo tidningen just nu är Allt i Hemmet. Men det skiftar...
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  10. Hallå hallå!
    Jag äääälskar att ha en ny inredningstidning som väntar på mig :) Verkligen lyx-känsla att sätta sig med en kopp kaffe och LANTLIV! Det är min favvo, som jag också prenumererar på. Allt i hemmet har jag prenumererat på sen starten för typ 9 år sen. Den gillar jag också jättemycket :)
    Söt mugg du visar oxå.
    Kraam Anna

    SvaraRadera
  11. Hej C!
    Känner igen mig, prenumererar på en massa tidningar o har svårt att slänga dem;)

    Just nu gillar jag nog Lantliv bäst!

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Jag spar de flesta tidningar,för det är kul att kunna bläddra tillbaka ochjag är en sådan som kan sitta med en inredningstidning länge.Så man inte missar något,hi,hi.Sen är det ganska snyggt nu med enhög tidningar,bra att ställa saker på och det finns så mycket fina tidningsställ.Kram Alexandra

    SvaraRadera
  13. Ja jag känner igen mig också. Jag brukar spara mina i ett år, sen går jag igenom och drar ut reportage och dylikt som jag vill spara. Lämnar de gamla tidningarna till mina systrar, som blir överlyckliga. Min favorit nu är Sköna Hem.
    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera