22 september 2010

Min kuddateljé...



Idag har jag varit ledig då tog jag mig tid med projekt kuddar. Jag har inhandlat olika tyger för
ett bra tag sen och äntligen fick jag ro till att sätta mig att sy kuddar. Det gick mycket fortare än
vad jag trodde och det blev hela sex kuddar. Busenkelt och nu har jag fått mina svartvita kuddar
till allrummet men det blev två nya till sovrummet.





Så här blev sovrumskuddarna, en avlång modell i måtten 30x 60cm. Det har även tillkommit två
smutsrosa kuddar i sammet och två i mullvadsfärgade. Dessa har jag shopat på Åhléns och
jag blev glatt överraskad över allt fint de hade fått in i inredningsväg.

Kuddarna till allrummet visar jag någon annan dag.


Må gott alla rara!





10 kommentarer:

  1. Så snygga dina kuddar blev! Nu blev jag så sugen på att sy kuddar. Har länge tänkt på de runda kuddarna...
    kram J

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är! Jättesnygga kuddar!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Va fina kuddarna blev! Sex stycken på en dag, det var inte dåligt det!! Men det är ju lika bra att smida medan järnet är varmt;) Kram kram
    //Victoria

    SvaraRadera
  4. Urfina kuddar, duktig du är. Nu blir jag så sugen på att sy kuddar jag med:) Stor kram Anne

    SvaraRadera
  5. Vilken snyggakuddar, nu måsta jag leta efter några snygga också: du är så duktig!

    Kramar*Marion

    SvaraRadera
  6. Snyggt. Man blir riktigt sugen på att sy :)

    SvaraRadera
  7. Oj vad fint det blev. Ursnyggt. Du e ju super på att sy fina kuddar.
    Kramisar

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är!

    Symaskinen och jag har aldrig varit vänner..*ler*...

    Kuddarna blev ju kanon, snygga färger...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  9. Så fina de blev,snyggt tyg!Jag önskar att jag kunde sy,men på den fronten är jag helt värdelös.Sen så saknas det ju en symaskin här hemma.

    SvaraRadera
  10. Hej!!

    Såå många fina kuddar.. Kul å pyssla ibland..

    Så glad att du är nöjd över kudden , )

    Ha det fint!

    Kram

    SvaraRadera