17 september 2010

På min tavellist...



Höstens intågande gör att man längtar efter en viss mat, lite mustigare mat och man känner
att man vill lägga ner mer tid på matlagningen. Grillsäsongen har man lagt bakom sig och nu är
det annan sorts mat som gäller. Jag har mina kokböcker samlat på tavellister vid köket,
nära tillhands och sen är de även dekorativa.

Vill passa tacka alla nya som gamla läsare för alla rara kommentarer. Jag blir sååå glad.
 Roligt att så många har hittat hit och för att inte missa några av mina inlägg får ni gärna bli
följare på bloglovin. Ni hittar två alternativ i högra kanten.


Nu vill jag önska er alla en

trevlig helg!






12 kommentarer:

  1. Jag håller med dig att tavelister är bra och jag tycker det är väldigt snyggt. Själv har jag det på lite olika ställen hemma.

    HA en härlig fredag kväll
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så snyggt och praktiskt!
    Ha en skön helg!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. hallå
    Vad roligt att du hittade till mig,så fick jag chansen att läsa din blogg,smart ide´med tavellister till kokböcker ,ska jag lägga på minnet nu när vi gör en helrenovering av köket
    Ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  4. Det är så skönt att ha favoriterna lättillgängliga och snyggt blir det också! Ha en strålande helg! Åse

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild!!

    Och så inspirerad jag blev av ditt klädkollage... dags att köpa lite nytt för min del också tror jag...!:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt, det finns så många dekorativa böcker!

    Tack för ditt inlägg om mode, det är så kul att läsa och titta på.

    Ha en skön helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Hej kära vän...

    Du kan väll titta in till mig... ; )

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Hej C!
    Vad fint! Grattis till vinsten hos Mia:)

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Kikat in hos dig första gången ,kommer gärna åter. Nilla

    SvaraRadera
  10. Halloj, vilken härlig sida du har, har nog aldrig varit här inne innan... Jättekul... Älskar *Bootsen*.... Mmmmmm


    Kram josse

    SvaraRadera
  11. Hej, vilken rolig blogg du har. Undrar var du köpt lampan som sitter på tavellisten??

    SvaraRadera