24 september 2010

Fredag...


Fredag, veckans bästa dag!

Vad fort denna vecka har gått och nu är det fredag igen. Det bästa är att jag är ledig över
 helgen och jag ska ta dagarna som de kommer med pyssel, måleri och givetvis mys
 med familjen. Det ska bli så skönt och hoppas att vädret blir lika höstvackert
 som det har varit i veckan.
Jag har höströjt lite i trädgården och på altan, in med sommarpryttlar och
 bort med sommarblommor.
 Lite höstigt fick det allt bli på avlastningsbänken på altanen.
 Helt rent från prylar vill man inte ha...










14 kommentarer:

  1. Great garden impressions!
    I love rose hips!!!!!
    Have a nice weekend,
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Ja, det ser verkligen höstfint ut på din bänk! Låter som du planerat en lugn och skön helg, hoppas du får vädret med dig också!

    kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Låter som du kommer att ha en härlig helg. Min lät frram till i går att den skulle bli just så men nu ska jag jobba på söndag om än bara 3 tim men det är mitt på dagen och då blr det inte riktig något av resterande..

    HA en härlig helg
    Kram aNNA

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder
    Hoppas vädret håller i sig i helgen ,jag har också tänkt höstpyssla lite i trädgården
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att få vara långledig!
    Det låter som en Toppenhelg!
    Lycka till med dina projekt!

    Kram T

    SvaraRadera
  6. Snyggt, Önskar även dig en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så fint du har det!!! Och i den där kuddateljén jobbar det då en kreativ kvinna med ett öga för det vackra...!:)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Mysiga inspirationsbilder!

    Önskar dig en trevlig helg med... kram Marie

    SvaraRadera
  9. Ha en bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Så skönt att gå och "skrota" i heljen!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Ja, nu är det höst på riktigt..

    Ha en skön helg du med!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar bänk och otroligt inspirerande bilder !

    Jag vill bara ut och plantera lite nya växter ju...

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Ha en fortsatt trevlig helg du oxå!

    Fina bilder:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. Nydelige bilder og lekkert satt sammen.

    Nyt søndagen,
    *Janne*

    SvaraRadera