8 augusti 2010

Sköna slappa söndag...




Idag har det varit en riktig slappardag för att vädret har tillåtit det. Det känns som hösten står innanför dörren, nej inte än, regn och ruggit väder har det varit idag. Har myst med tända ljus, fika och ätit mest hela dagen.
Fastnade för Indiska färgglada hemmsida och man blir verkligen uppiggande med deras färgsprakande inredning. Jag tycker man alltid hittar något fint i inredningsväg när jag kommer in i deras butik och det har väldigt prisvänliga saker.

Inte hittade jag något fynd på antikmarknaden i Askersund igår.

Kram på er!!

C

7 kommentarer:

  1. Hei, ja Indiska har flotte farger i lillatoner og turkis. Flott bilde du har funnet.

    Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej C!
    Tack för din hälsning hos mig!

    Indiska gör snygga saker, jag är svag för färgen turkos:)

    Ha en trevlig kommande vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Mmmm Indiska forever=)Jag är så sugen på ett överkast från dem,men jag vill vänta och se vad som kommer in nu till hösten. Ha en nice kväll/Annica

    SvaraRadera
  4. Ja Indiska är helt klart en favvo! Hittar alltid en massa snyggt där, både kläder och inredning. Är väldigt sugen på lila just nu...

    Ha en fortsatt myspysdag! Bella

    SvaraRadera
  5. Mmmm...mycket snyggt! Jag håller mig mest till svart och vitt, men till hösten brukar det komma in färger som både lila och turkost, av nån anledning. kanske för att man då behöver piggas upp?!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte annat än att hålal med dig. Indiskan är en av mina favoriter som du säger alltid kan man hotta något.

    HA det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jag kan inte annat än att hålla med dig...ska det stå. Tänk så fort det går i fingrarna ibland...
    Och man kan alltid HITTA något där..

    Anan

    SvaraRadera