5 juli 2010

Sale is fun...

 


Hemma igen från en underbar och solig semester på Öland.

Nu kan man göra många fynd när sommar-rean är igång i alla affärer och det har jag gjort, fyndat.
Ytterligare en kudde, Darling F säger snart kan vi öppna en kuddaffär. Kanske har han rätt för när jag
öppnar kuddförrådet så svärmar det över...
Nej, kuddar är enkel och billig förändring i ett rum så kuddar kan man inte få för många av.
Kudden har jag fyndat på Indiska och just nu så ligger den på altan. Det har blivet hundens favoritplats och det var det inte tänkt till så det blir till att hitta en annan plats.

Zinkkrukan är också ett fynd från en butik på Borgholm.


Have a nice day!

C

8 kommentarer:

  1. Hej där tjejen..
    Så läcker kudde du fyndat.. Ja, nu kan man göra ett och annat kap i affärerna..

    Vi ska ev ge oss iväg på en shoppingrunda idag..
    Måste vila oss från solen en stund..

    Ha en skön dag!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen, kul att Du är hemma igen, tycker jag!! Igår var jag på ett maratonloppis på Österlen och handlade såååååå många fina saker, för inga pengar. Vilka sköna bilder Du visar idag!!

    När det gäller den där grejen Du vet... så har jag fixat det på annat sätt. Jag förstår att det inte är kul att ha press på sig på sitt sommarlov när man är 18 år!

    Annars vill jag bara tacka för en rar kommentar på min blogg, as usual!!

    Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej C!
    Vilken läcker kudde!!
    Man kan aaldrig har för många kuddar, eller hur??;)

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilka fina Fynd!! O här inne har jag massor att läsa ifatt ser jag..mm..njuter!!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  5. Åh, vad härligt med Öland! När jag var barn åkte vi dit flera år i rad, men nu är det längesen...

    Jättefina fynd du gjort!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Kanonfin kudde!:-) Kuddar kan man ju ha hur många som helst och bara byta ut sen, *ler*.

    Åhh Öland är ju så mysigt!:-)

    Ha det bäst!

    Kram S.

    SvaraRadera
  7. Just det tyget finns i överkast också=)Det har jag spanat in och är dösugen på.Öland verkar var ett riktigt paradis på många sätt,mysigt. Snart vankas ledighet även här endast 3dagar kvar!!Annica

    SvaraRadera
  8. Haha kuddaffär ja...Här har du en till, love it.Oj vad jag har missat hos dig, många fina inlägg. Hoppas att allt är bra med dig. Ha det gott/ Kramkram A

    SvaraRadera