6 juni 2010

Vinnaren är......



NU har jag dragit vinnaren av min tävlingen!!

Jag måste tacka alla som har deltagit och det är helt otroligt att så många som ville vara med, hela
115 stycken.

Tusen tack alla!

Jag är otroligt glad och överväldigad över att så många har hittat hit. Det värmer otroligt mycket för alla rara hälsningar och det kommer bli fler tävlingar här på min blogg.

Darling F fick dra vinnaren bland alla lotter och den lycklige vinnaren blev

Anne med den fina bloggen

Grattis Anne!

Maila mig din adress så skickar jag Ernst genast.


Kram till Er alla


4 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren!!

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  2. Jaha då får jag gå till bokaffären i nästa vecka då...:) Grattis till Anne! Inte illa att få hem Ernst i brevlådan...
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Stort grattis till gulliga Anne som vann och tack för tävlingen!!

    Hoppas du haft en trevlig Nationaldag:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Uuuuiiiiieeeee äe det sant??? Åh vad glad jag blir. Har inte varit inne på en enda blogg sedan i fredags och så möts jag vad detta. Tack snällla/ Stor kram Anne

    SvaraRadera