18 juni 2010

Matplatsen...





Vid min matplats idag, färska blommor och blad från naturen i olika burkar och flaskor. Det behöver inte vara mer komplicerat än så att man plockar fram burkar, glas och tar det trädgården erbjuder. Vips så har man fixat en ny fräsch förvandling av sin matplats, enkelt eller hur...
 
Här i staden regnar, åskar och solen skinner om vartannat. Konstigt väder man vet inte om
man ska gå ut eller stanna inne och pyssla.
Idag blir det iallafall Fredagsmys!

Ha en skön Fredag alla glada!

5 kommentarer:

  1. det är väl fint att sätta blommor i olika kärl! det blir en sån härlig, levande känsla!

    ha en riktigt fin helg.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Va fint! Nu blev jag jätteinspirerad...jag går nog ut och ser vad jag kan hitta för fint att sätta på mitt bord.
    Ha en trevlig helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. So lovely and I love it!! Just found your site.

    Fabulous Giveaway is on mine!

    Karena
    Art by Karena

    SvaraRadera
  4. Så vackert, naturens
    blommor är dessutom gratis.

    Tack för tipset med fel bröllops-datum;)
    Ha en finfin helg!
    Varma kramar Annaleena:)

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Vad fint du har det vid matplatsen! Jag gillar vit liggande panel!! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera