26 maj 2010

Sommarmodet





Sköna slappa sommarmodet!

Jag är inte så mycket för shorts men nu hänger ett par jeansshorts i garderoben. Perfekt att slappa i och ha till stranden nu när sommaren snart är här. Snyggt med en skir romantisk singoallablus i en blek persikofärg till. Bastväskor tillhör sommaren tycker jag och här har jag rotat fram min från förra sommaren. Skorna är ett fynd från förra året, knappt använda, som funkar även i sommar. Nya solglasögon i pilotmodell hänger med, ett måste mot solens strålar. Denna outfit andas sol, sommar och sköna lata semesterdagar...
Nu är det bara bruna benen som fattas...


10 kommentarer:

  1. Tack för tipsen...nu saknas som sagt bara bruna ben:)
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Snyggt fyndade kläder där!!
    Jaa, det andas sommar...

    Ha det gott!
    ♥Mia

    SvaraRadera
  3. Vilka fräscha kläder.Bara sol och bruna 0ch bruna ben som fattas.Önskar dej en fin dag kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Der er sommergarderoben din klar ser jeg;o) Lekre sandaler......Ha en fin og solfylt dag! Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  5. Vad fint, är lite ledsen jag aldrig köpte den där scarfen från lindex.. :S Kom ihåg att äta mycket rivna morötter så blir du brun fort!

    Önskar dig en fn dag!!

    SvaraRadera
  6. Snyggt...mycket snyggt. Ett tips för att bli brun fortare...går till hälsokost affären och köp karoten tabletter, det gör jag och då får man lättare att bli brun snabbt...

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jag håller med, slappa sommarmodet passar mig perfekt med! Här lyser solen med sin frånvaro så måste nog införskaffa "brun-utan-sol" innan sommargarderoben kan tas på ; )
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Gillar skorna:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Är inte heller en shorts tjej, men de där va riktigt snygga!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  10. Finfina kläder/skor!! Jag är galen i kläder, typ lika mkt som inredning, hihi..

    Kram Sofia

    SvaraRadera