9 maj 2010

Sommar...






God Kväll alla rara!

Mina nya blommiga kuddar i soffan gör att rummet andas mer sommar och en annan känsla. Jag var så trött på det bruna och nu tycker jag det blev riktigt bra. Förrutom bordet förståss men det får bli en annan dag. I mina gömmor hittade jag turkosa kuddar och en turkos pläd, den som spar han har, och det blev jag glad för. De gröna och vita kuddarna hade jag sen förrut. Gillar när man använder det man har i huset, man letar i sina gömmor och flyttar på saker och så har man fått en förändring. Lätt som en plätt...
 De blommiga kuddarna kommer ifrån Indiska för er som undrade...

12 kommentarer:

  1. Allt ser så ljust och sommar frächt ut. Jättefint, man behöver få in andra färger nu när vi går mot ljusare tider..

    Ha en skön söndag kväll
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så fint och vårigt det blev i soffan!! Ser jättefräscht ut och det är så gott att få in ljusa och klara färger så på vären!

    Hoppas du får en skön söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det blev! Jag önskar att jag kunde ha lite mer färger här hemma men vår stoooora röda matta ställer till en del. Jag älskar den men ibland skulle jag vilja ha lite pasteller!
    Tack för din snälla kommentar hos mig... blir alldeles generad... :0)
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Åå så snyggt! Nu vill nog jag ha lite mera sommarkänsla i mitt vardagsrum när jag ser dina bilder. Måste ta och rota lite i skåpen och se vad man fyndar :) Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nej gubbar förstår sig inte på oss...tur är väl det. Det är hos dem man kan fynda! Vilken somamrkänsla du fick i soffan, så härliga. Indiska har mycket fint. Vad gulligt av din käre att komma hem med olivträd. Hoppas du hittar någon fin kruka som passar.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. fantastiskt! Oj jag vill bara krypa upp i soffan ed en musim bok och en stor påse godis :)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vad roligt att du hälsat på hos mig!
    Du har en jättefin blogg, jag kommer tillbaka!
    ♥ - hälsningar
    Marie

    SvaraRadera
  8. Precis mina färger supersnyggt! Var på Indiska igår och tanked lite färg=) Ha en bra dag/Annica

    SvaraRadera
  9. Hej,
    och tack för din hälsning hos mig! Kuddarna är helt underbara, känner att jag också skulle vilja byta ut mina nu till våren, får ta en sväng till Indiska kanske :)

    Ha det bra!

    //Carina

    SvaraRadera
  10. Färg är underbart! Det är så kul att kunna skifta och ändra lite när andan faller på...
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  11. Härliga Kuddar!! Vårstämmning!!

    ♥Mia

    SvaraRadera
  12. Å va härligt det ser ut!

    Sådana där blommiga kuddar kanske jag också skulle kunna ha i vår soffa...vi har ju en grön kakelugn som domminerar hela v-rummet så det är så svårt med andra färger än vitt och mörkt trä. Kuddarna är verkligen jättefina!

    Hoppas du har en skön tisdag - kram!

    SvaraRadera