13 maj 2010

Loppisfynd




Loppis är roligt och speciellt när man hittar små fynd. På sista tiden har dessa guldkorn varit få, kanske för att fler har fått upp ögona på loppisens tjusning. Ett fynd som jag har gjort är ett gammalt "sykommod", tror jag, förr i tiden förvarade man sina sysaker i. Lite färg och lite mer färg, sen slipades färgen bort! Slutresultatet blev så här och just nu förvarar jag mina smycken i det.


Ha en skön torsdag alla raringar!


Ps så här såg sykommoden ut innan min behandling...

12 kommentarer:

  1. Det du, det var ett riktigt fynd! Supersnyggt du målat det också!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken förvandling!
    Det ger verkligen härlig inspiration att se vad man kan få till av "hopplösa fall". Och jag gillar skarpt kombinationen av vit och turkos färg. Helt i min smak!

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev! Och tavlan passar ju väldigt bra till, jättefint!
    Annika

    SvaraRadera
  4. Ja den blev nice=)Och med turkosa inslag helt i min smak. Passar super till smycken,en bra ide att ta efter=)Tjing Annica

    SvaraRadera
  5. Men du! Vad snyggt målat!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Wow....noe så vakkert. Enig loppis er gøy og det er gjenbruk også;o) Tusen, tusen takk for din stemme ang.min uteplass..den satt jeg utrolig pris på. Ønsker deg en god helg! Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  7. Det är svårare att hitta fynd på loppis nu..det tycker jag med...

    Syskrinet blev jättefint ,med din förvandling!!!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  8. vilken fin förvandling!! snyggt med lite skavt i olika färger!!

    ha en fin helg!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  9. Men oj vad du har fyndat och vilken fin kommod du har piffat till, kanonduktig är du!:-)
    Ha en finfin fredag!
    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  10. Gud så vackert bordet blev. Jag köpte för ett tag sedan att bord på loppis men vet inte vad jag ska anv för färg....vad har du anv?

    Ha en skön kväll
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. hej!!vad glad jag är att jag hittade till din blogg, vad fint du gjort syskrinet jag har ett likadant men har inte riktigt veta vad jag skulle göra med det,men nu vet jag:))håller med om fynden,men jag gjorde ett JÄTTEFYND ,ett par skulle slänga en felfri spegelbyra på återvinningsstationen för dom inte orkade annonsera,jag sprang fram och frågade om jag inte kunde få den,inga problem nu är jag snart klar med den.

    Ha en härlig helg med massor av sol och tack för inspirationen kram från Sussie

    SvaraRadera
  12. Fräck...Jättefin. Jag är ju ingen loppistjej men just nu är jag på jakt efter ett bord. Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera