15 maj 2010

Drömmer...


 
Martina Arfwidsons, Face Stockholm, hem är en stor inspirationkälla nu när vi letar inspiration till vår sommarstuga som vi håller på att bygga  och som snart ska inredas. Nu är vår stuga långt ifrån lika stor som Martinas hus men stilen är underbar och jag får många idéer. Jag tycker hennes hem andas en härlig sommarkänsla och det vill jag uppnå i vår stuga. Vi kommer också ha synliga takbjälkar i kök/allrum och de kommer också målas vita. Väggarna överlag kommer vara vita råspont och golv har vi inte bestämt ännu.




Gammal avlutat skåp till allt det vita...mmm...det är så snyggt.
Visst får man en härlig sommarkänsla till dessa bilder...

Ha en forsatt trevlig helg!!

C

7 kommentarer:

  1. Tack det samma.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det där hemmet får jag titta mer på...
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det ursnyggt!!
    En liten fråga hoppas att du inte misstycker!?
    Jag undrar om du kan tänka dig att lägga en länk till min butik www.minhemlangtan.se från dig?!
    Som tack brukar jag lämna bloggrabatt.
    Ha en skön helg!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Jaa, superfint hem det där..

    Ha en fin fortsatt dag..

    ♥Mia

    SvaraRadera
  5. Mycket snyggt hem, gillar det skarpt.

    HA en bra dag
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig blogg du har!!
    Skall kika runt lite till & återkommer gärna..
    En underbar helg till dig :0) / Cilla

    SvaraRadera
  7. Verkligen ett vackert hem. Ska bli skoj att se vad ni hittar på i stugan.

    Ja, att måla spegelramen svart är ingen dum idé Nu står det väl mellan det och vitt, och då känns det lite roligare med svart, som en kontrast. Och så kan man ju ändra om man inte blir nöjd... :-)

    Hoppas du har en riktigt fin helg!

    SvaraRadera