24 april 2010

Grattis!!

                                       Bild från Dior


Grattis Gumman!

Idag fyller min stora tjej 18 år, va 18 år!! Tiden går så fort man minns när hon var en liten skrutta och nu helt plötsligt myndig. Men jag är fortfarande ung  eller...hmm. Det är på barnen man märker att man blir äldre fast man tycker själv att man är såå ung fortfarande. Nåja, rynkerna har ju inte kommit än och så lastgammal är man  ju inte.

Nu bär vingarna till vuxenvärlden men hon kommer alltid vara mammas lilla tjej.


Ett stort Grattis min lilla tjej!

5 kommentarer:

  1. Visst känns det skrämmande min äldste son är 17 så ett år kvar till "bestämma själv" eller?

    HA det gott
    Kram Anna

    Grattis till dottern.

    SvaraRadera
  2. Anonym24.4.10

    Tack så mycket mamma! <3

    SvaraRadera
  3. Grattis till din lilla tjej! Verkar som om hon har en go mamma också!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Ja visst går tiden fooort, man fattar ju inte!! Grattis i efterskott till din dotter! Min fyller 15 i år, ujujuj...

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  5. Grattis till din tjej på 18 årsdagen.Tänk vad snabbt det går.Min kille blir 18 i juni är ju inte bara sant vad snabbt det går.Önskar henne en fin dag.Med mycket paket och tårta.Önskar dej en härligdag Kramar Rita ♥

    SvaraRadera