2 mars 2010

Solsken...

Av rara Åse som har bloggen limetwig fick jag denna härliga award. Den tar jag emot med stort leende och åter tusen tack! Blir så glad att jag kan inspirera någon...

Här är reglerna för att mottaga denna award
The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Nu skickar jag den vidare till några härliga bloggar som inspirerar mig.

signe-1
stjärnor och champagne
huset vid ån
vita verandan-anna
fröken knopp
vitarosor och förgätmigej
lagerqvistoco
milla-andante
hemma på kråkered
alanettan
drömmhuset
karin lindström


Kramar till er alla

4 kommentarer:

  1. Tack goa du!! Nu är det jag som sitter med ett leende...:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Raring!
    Grattis till awarden och vad gullig du är som skickar den vidare till mig!Tack, vad glad jag blir! :)

    Ha en toppendag!!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Men åh tack det allra ödmjukaste för awarden, it made my day!!:-)) Blir så stolt!

    Ha en fin dag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för den fina utmärkelsen, jag blir jätteglad. Grattis till den du också, det är du verkligen värd. Har kikat runt lite hos dig och det ser alltid så fint ut. Tack för länkningen till mig, jag har länkat dig också;)

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kramar
    Karin

    SvaraRadera