14 mars 2010

Sköna söndag...

Härliga lata Söndag!!

 Här ska det bara latas idag och naturligtvis ut på en långpromenad i detta härliga Vårvädret, klarblå himmel och en stor sol. Nu äntligen tro jag på att våren är här, jag har fått de efterlängtade vårkänslorna. Jag hör fåglarna kvittra, takdropp och snön smälter. Ett annat vårtecken är, solglasögon. Nu åker de på...

Bjuder på en bild från min köksbänk som det ser ut idag.
 Här ska lagas god mat denna härliga lata söndag.

Om ni tittar noga på bilden så ser ni en del av den nya väggen.


Njut av Solen, gott folk!!


22 kommentarer:

  1. Jag har avklarat en långpromenad i solen jag...och det var precis så härlligt som man kunde tro :)

    K r a m // T i n a

    SvaraRadera
  2. Visst är det väl bara UNDERBART att det ä fint väder och takdropp!!!!Önskar dej en härlig söndag vamkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Låter härligt, precis så ska det vara här hemma också. Njuta och mysa.
    Ha det gott

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Härlig bild från er köksbänk!! Lata dagar behöver man!! Här över oss strålar ju solen!:-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder från ditt kök! Visst är det skönt med lata söndagar! Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Jag hade tänkt lata mig lite idag,men...Det blev Ikea=)Fast det är nästan som att lata sig. Jättefin korg med många godsaker i. Ha en skön vecka/Annica

    SvaraRadera
  7. Mmm vilka härliga bilder du visar idag.
    Skönt med en lat söndag. Det får det bli en annan gång;-)
    Kram Therése

    SvaraRadera
  8. Ja visst är det härligt nu...Men solen får gärna smälta snabbare så vi får barmark. Ja inte klokt att ungdomarna går i tygskor vid -10...Jag skulle dö, jag fryser så om mina fossingar.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  9. Kikar in och önskar dig en bra vecka! Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Härligt med en lat dag och härliga bilder!

    Spännande att följa väggprojektet :-)

    Önskar en härlig vecka!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  11. Fina bilder! Hoppas du hade en riktigt mysig Söndag å får en bra start på den nya veckan!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  12. Fina bilder! Blir lite hungrig nu här framåt lunchtid...

    SvaraRadera
  13. Visst hade vi en underbar söndag - men det går ju så fort. Nu är det måndag igen men solen skiner ännu vilket gör att det inte känns så jobbigt:)

    Så mysigt från din köksbänk - förstår att där blev god söndagsmiddag:)

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  14. Underbar blogg med masse inspirasjon!! Jeg legger deg på min bloggliste jeg....

    Ha en fin dag.
    Hilsen Marte

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Vilka fina bilder från ditt kök, kikade lite extra på den där man ser väggen, snyggt!

    Hoppas du hade en härlig söndag i vårsolen!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  16. Snyggt! Härligt med latsöndag! :) Fint att du ska få din råspåntsvägg! Det är så snyggt! Har sådan i sovrummet, originalvägg som vi letat fram. (Samma som i nya badrummet, men den ska vi inte ha kvar.) Tycker det är superfint! Spännande att se hur det blir och om du hittar några nya lampor och stolar! Ha en bra vecka - kram E

    SvaraRadera
  17. Snyggt! Härligt med latsöndag! :) Fint att du ska få din råspåntsvägg! Det är så snyggt! Har sådan i sovrummet, originalvägg som vi letat fram. (Samma som i nya badrummet, men den ska vi inte ha kvar.) Tycker det är superfint! Spännande att se hur det blir och om du hittar några nya lampor och stolar! Ha en bra vecka - kram E

    SvaraRadera
  18. Snyggt! Härligt med latsöndag! :) Fint att du ska få din råspåntsvägg! Det är så snyggt! Har sådan i sovrummet, originalvägg som vi letat fram. (Samma som i nya badrummet, men den ska vi inte ha kvar.) Tycker det är superfint! Spännande att se hur det blir och om du hittar några nya lampor och stolar! Ha en bra vecka - kram E

    SvaraRadera
  19. Låter som en underbar dag!!! Hm..skymtar väggen..Hoppas att du visar mer en anna dag!! :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  20. Din blogg...... me like like like!

    Agneta, Österlen

    SvaraRadera
  21. Vad roligt att du får din vägg, jag blir riktigt avundsjuk ;)
    Solbrillorna har åkt på här också, så härligt, kram Jenny

    SvaraRadera
  22. Lat söndag, vad härligt det låter såhär en lite småtråkig tisdagkväll.. det får gärna bli helg fort igen!

    SvaraRadera