16 mars 2010

Denim...

All you need is Denim...

 


Denim får man absolut inte missa i garderoben i vår och det är framför allt de olika ljusblå nyanserna som tas fram med tvättar och blekningar. Det kan vara blusar, skjortor, klänningar, kjolar och naturligtvis jeansen som man ser dessa olika tvättar i. En av vårens stora denimtrender är slitningar och sönderrivningar. Nytt är att slitningar även kan vara ihopsydda med effektfulla stickningar. Ett annat måste är allt som är dekorerat med nitar, stenar, paljetter och broderade detaljer. Nytt är att styla flera denimplagg tillsammans, jeans till jeansjacka känns rätt.

Denim är en av vårens stora trend...

Vi ses!!

17 kommentarer:

  1. Hars ett många jeansskjortor men varje gång tänkt tillbaka till 8o talet och hängt dem igen... Men din är jättefin :) Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  2. Superdupersnyggt! Men och det är ett litet men... jag har hört att denim är ruskigt dåligt för miljön. Känns inte så kul när man gärna vill ha ett par superfina jeans. Vet du om det finns några miljövänliga varianter?

    Det är sån tur att jag har din blogg att läsa om mode för jag är heeeelt okunnig *hihi*. Nu behöver jag inte se ut som en mupp längre!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Mmmmmmm så snyggt. Den skjortan, Lexington? Skulle jag gärna vilja ha.../ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  4. Visst är det ett snyggt o skönt mode med alla jeans.....Inspirerande Vårbilder! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  5. Ohhh det gillar vi! Älskar min slitna replay jeansjacka.. Så då e man trendig i år :)

    Även min Ellie har många bra jeansjackor och jeans så detta e ett mode för oss!

    Ha en fin dag Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga denimbilder! Jag gillar din jeansskjorta, undrar oxå om det är en Lexington??

    Ha en toppendag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Denim känns verkligen fräscht till våren...om den nu kommer ngn gång??
    Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Denim är alltid rätttt!!:-) Så tidlöst och snyggt!!!

    Må gott!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Yes,för mig är denim alltid rätt=)
    Jag vet inte hur många jeansskjortor,tunikor och jeans som passerat genom min garderob...Snyggare än snyggaste bilderna=)

    SvaraRadera
  10. Jag älskar fina korta jeans jackor!
    :)

    SvaraRadera
  11. Härligt med blått nu i vår, det gör mig glad!

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  12. Snyggt! Ser härligt vårfräscht ut!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  13. Kikar in o Tackar för titten! Hoppas allt är bra med dig. Önskar dig en Trevlig Torsdag! Kramis Therese

    SvaraRadera
  14. Jag älskar denim. Då kan man ju ta fram sina gamla trasiga plagg och sy ihop så att det syns. Perfekt!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  15. Gillar starkt att denim är hot i vår. Har inköpt en underbar jeansjacka med volangkant! Underbart med tuff-romantiskt stuk.

    Din egendesignade lampa var ju hur fin som helst! Nu blir det lampskärmsjakt. Skulle vilja ha en vit sådan i sovrummet.


    Kram Linda

    SvaraRadera
  16. Japp, älskar denim så det blir väldigt bra det!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  17. Jag älskar det också!!!
    Ha en trevlig helg, kram Jenny A

    SvaraRadera