15 februari 2010

Vårens favorittunika!

Det har inte blivit något mode här på bloggen och det är något som jag brinner för, Mode och Trender. Tänkte jag skulle visa en av vårens absolut bästa köp den grafiska tunikan. Till tunika har jag ett par blanka leggings och för att spetsa till och få en rockigare känsla använder jag olika nitarmband och en scarfs med nitar på. Nitar kommer vi se mycket på kläder men framförallt på armband, väskor och skärp, det är en trend. Till våren ser vi överdelar med volym och skärningar som man bär till smala jeggings, leggings eller treggings.

Vårens mode inspireras av 80-tals modet.


Ha det gott!!


12 kommentarer:

  1. Och här sitter jag med randig svartvit tunika med båtringning, jeansleggings och har precis nästan klickat hem ett nitbälte *hihi* Mera trendrapporter tack! ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt!!

    Kram ♥ Mia

    SvaraRadera
  3. Älskar nitarmband,ursnyggt även till en lite mer romantisk tunika tycker jag=)Randigt är alltid rätt enligt mig,läckert! Behöver mer tips inför vårens garderob så kör mode tema och jag lovar att följa dig=)Ha en bra start på veckan/Annica

    SvaraRadera
  4. Randigt och nitar gillar jag! Men jag har inte riktigt helt förlikat mig med att 80-talsmodet är tillbaka, vissa moden kan man känna att det räcker med att man haft dem EN gång... ;-D

    SvaraRadera
  5. Vad fräck du kommer att bli....Jag gick ju på högstadiet och gymnasiet på 80-talet så jag har lite svårt för att använda det själv. Grattis till awards, kul att läsa lite om dig. Näe då tror inte att du har stort klädkonto hihi.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  6. Snyggt!! Kanske kan man få se en bild på DIG, med denna outfit..?

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Åhhh vad snyggt, me like :).
    Har köpt en randig tunika/tröja men den hann jag inte ens börja använda förräns min kära dotter snodde den.
    Kram Åda

    SvaraRadera
  8. Vilka tuffa, snygga kläder! Vet inte om jag skulle kunna bära upp en sån outfit men jag tycker verkligen att det är snyggt på andra. Det är inte för inte min mamma kallade mig för brodyren när jag var liten *hihi*. Jag har iiiingen koll på mode men jag är glad när andra har det så de kan berätta för mig vad man kan ha på sig. Tack för dina fina ord hos mig!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  9. Vad snyggt det ser ut! Kul att få läsa lite om Mode också....Ha en bra semmledag om du äter semlor! Själv ska jag fika nu o äta semlor! Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Snyggt!! Jag kan då inte säga att mitt klädkonto är som ditt... men det hade inte skadat för ett tag... nu när jag rensat i garderoben så ekar det tomt där inne... kul att läsa lite om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Snyggt! Kul att läsa om lite mode också.
    Ha det gott!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Så snyggt!! O finns det något läckrare än nitar?? jag bara älskar det!! o det rockiga är helt jag!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera