2 februari 2010

A little princess room



















Här bor en liten tjej på 5 år, mammas minsta lilla prinsessa. Hon äääälskar Rosa och som ni ser så går hennes rum i denna färg men även i grönt och vitt med svarta detaljer. Den rosarutiga tapetet, från Sandbergs, är en fondvägg och motsatta vägg är lindblomsgrön. Hennes rum är inte så stort, så alla leksaker och prylar, det är en hel del ska ni veta, förvaras i en garderob och det är så skönt att få undan alla leksaker. Snart är väl den rosa tiden förbi och en tuffare eller ruffare stil vill hennes mamma inreda rummet i. Har redan planer för hur...

Tack för alla rara kommentarer, jag blir så glad...


11 kommentarer:

  1. Kanongulligt litet flickrum!!:-) Ja snart är hon 15 och har en helt annan stil, fniss...
    Eller så är rummet belamrat med kläder och smink;-)

    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart rum! Jag gillade verkligen köksbänken med diskho och skynke under! Har ni gjordt den själva?

    En liten award till dig finns att hämta inne hos mig...

    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Visst är sängen fin! *hihi* Underbart rum och tapeten är såååå fin!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Så fint så...Gillar tapeten, riktigt flickig. Vad fint du har i soffan, med lyktan , fårskinn.
    Hihi kul att höra att flera har en lista och inte bara jag...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  5. Ett sånt sött flick rum. Min 7 åring har också vatt ROSA men nu ...NU vill hon ha svart! Men där drog jag gränsen för egna beslut... Grönt det fick det bli...

    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  6. Vilket prinsess rum!!! Ljuvligt!!!

    Ja du en av de där tjejerna var jag o en var min svärmor..hihi....
    Ja huset är magisktfint!!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  7. Hej! Tack för gulligt grattis hos mig! Vilket jättefint rum hon har din lilla prinsessa!!
    Å gillar tapeten i förra inlägget, super!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Ja, precis som jag misstänkte - jag HAR missat en massa!!!

    Vilket underbart prinsessrum! Mycket bra inspiration för mig som nån gång i framtiden ska fixa till Julias rum :)

    Bilderna från söndagsmys var också jättefina. Såg så mysigt ut!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Men det är ju jätte mysigt! Har inga tjejer här så här är det beige och ljusgrönt som gäller. (har två killar)

    Kram på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  10. Vilket rart litet flickrum. Sannerligen för en prinsessa!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  11. Nämen vad FINT!! ;)

    hihi, tror jag är lite barnrumsskadad, det är det första jag kollar in när jag hittar en blogg!

    Gillar din smak i hela huset, eftersom jag också gillar färg..

    Ha en fin måndag // Mvh S

    SvaraRadera