29 december 2009

Tulpaner och nyår


Nu vill man städa ut julen och köpa hem massor med tulpaner, dessa älskade tulpaner. Tulpaner är lika vackra som knappt utslagna som helt utslagna och riktigt hänger över vasen. Tulpanerna får en längta till våren men den känns ganska så avlägset när det är 20 minus ute och massor av snö.


Snart är det ett nytt år, var tar tiden vägen. Tänk år 2010! En vacker nyårsdukning som jag hittade i expressen. Det är så  himla roligt att få vara kreativ och duka snyggt just till nyår. Vet inte varför, men det är något speciellt med nyårsdukning.

Ha det bra i kylan!




9 kommentarer:

  1. ohh..jag längtar med till våren nu...köpte med mej ett helt fång av tulpaner hem från jobbet idag..ljuvligt!!!

    Här planeras det för fullt inför nyårs dukningen..hihi...får väl se hur detta ska sluta..:)

    Önskar dig ett gott nytt år!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. Jag var å kollade på blomsterlandet idag efter tulpaner.. Men där fanns bara pyttesmå.. Nä, dom ska vara rejäla! Så dom syns.. Ger mig ut på jakt imorron igen..

    Kram Å ha det gott!
    mia

    SvaraRadera
  3. Ja man påverkas nog mer än man vill erkänna av trender =) Här har det också inhandlats tulpaner, dessa underbara blommor kan verkligen lyfta ett helt rum.

    Önskar dig ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Önskar dig ett gott slut och gott nytt med nära och kära!! Stor kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Kikar in o önskar dig ett riktigt gott nytt år!!!

    Varma kramar elin

    SvaraRadera
  6. Älskar tulpaner....Du kommer inte att ångra dig med armbandet. Jag skulle vilja ha alla färger hihi men det går ju inte.
    Ha ett riktigt gott nytt år...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  7. Vill önska dig ett GOTT NYTT ÅR!

    Åse

    SvaraRadera
  8. Tittar in för att önska Gott Nytt År!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Längtar helt vansinnigt till våren, dock är jag inte så förtjust i tulpaner (helkonstigt jag vet!!) men snart blir det ändå en bukett så att man kommer i vårstämning!

    Tack för dina värmande ord hos mig under min bloggpaus! Nu är jag förhoppningsvis tillbaka, full av inspiration!

    SvaraRadera