3 augusti 2014

Ett mattips...









Igår provade jag ett nytt recept, lax i folie med majsquesadilla.
Hur gott som helst och en ny variant till fredagstacon. Receptet 
hittade jag i Icas "allt på grillen". Det kan jag rekommendera varmt,
en maträtt för det enkla uteköket. Nu ikväll ska vi testa ytterligare 
ett nytt recept, grillad högrev som jag har förkokat i fyra timmar i
 ugn och till det en potatissallad med korianderdressing. Receptet
hittade jag i coops "mer smak". En himla bra gratistidning med många
goda recept.


Fin kväll!



2 kommentarer:

  1. Vilket gott sommarrecept.Tack för tipset! Fina bilder:) Kram Maria

    SvaraRadera
  2. mm... det där såg gott ut... och jag som har båda lax och lime hemma, kan kanske bli ett försök!
    Härliga bilder du bjuder på!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥