13 november 2012

Lite nytt...





I torsdag när jag var hos blomsterhandlarn kunde jag inte låta bli att köpa 
några vita hyacinter. Första hyacinterna, kanske lite tidigt, men det är faktiskt 
snart första advent, är något speciellt med. Liten längtan till advent kanske. 
Lite nya småsaker på hyllan handlade jag hos finaste vännen som har en helt
 fantastisk fin butik, Huldas.


Nu ska det jobbas lite!

Vi ses!

(Ljuslykta, sax, mugg och det lilla hornet som har ett hänge allt från Huldas)
Ps. Klicka på namnet kommer ni till webshopen.







6 kommentarer:

  1. Fint! Var också på väg att köpa hyacinter, men bestämde mig för att vänta lite trots allt. Men det känns inte så långt till advent nu!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag är lite sugen på hyacinter också, snart blir det nog ;-) Jättefin ljuslykta med fjädrar.

    SvaraRadera
  3. Ohhh, vilken otroligt fin ljuskopp. Där har jag inte varit och kikat, måste kika in nu känner jag.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. jag har också tjuvstartat här med hyacinter.....:)


    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hei på deg.
    Den første svibel (Hyacint) er ikke kommet i hus enda, men til helgen er de på plass -helt sikkert!!
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Smil og klem fra Monica

    SvaraRadera
  6. Åhh va mysigt, ja kanske ska köpa med mig ngn hem idag jag med. ;9

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥