15 november 2012

Kuddar...







Kom på när jag som bäst höll på att städa att det är torsdag och ett nytt
tema i fabriken. Temat är textilier kuddar/mattor och det passar väl mig
super för är det något som jag har gott om så är det kuddar. Men just nu
så är vardagsrummet upp och nervänt med just kuddar, plädar och en ny
matta. Jag tyckte när jag ändå höll på att städa kunde väl jag pröva att byta 
rum på kuddar och plädar. Så det passade utmärkt att fota lite då i stöket.
Mina kuddar som ni säkert har sett många gånger förut för det är inga nya
direkt i skaran. 

Må gott!











6 kommentarer:

  1. Härliga kuddbilder! Ha en fin torsdagseftermiddag och kväll!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! För mig var de nya allesammans. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Jättefin korg till filtar och kuddar.

    SvaraRadera
  4. bilden med korgen - oooh, så fin.

    trevlig helg. ulrika

    SvaraRadera
  5. Längesedan jag kikade in och här är lika fint som alltid!! Så kul att du finns på Instagram, ses där:)

    Kram kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥