1 november 2012

Färgtema...






Dags för fabriken igen och temat är färger. Här hemma är det inte direkt en kavalkad
av olika färger. Jag vill gärna ha en röd tråd som genomsyrar hela min inredning och
färgval. Mina bilder talar sitt tydliga språk vad jag har för färgskala i hemmet. Olika
nyanser av brunt och grått som, jag tycker, gör sig bra till svart och vitt.



Även min outfit för dagen går i bruna nyanser. men här är jag mer vågad med färg än vad
jag är i min inredning.



Dessa färgval gör att jag trivs och känner mig harmonisk i vårt hem. Det är vad jag
känner just nu för mina färgval om ett halvår kanske färgskalan är något helt 
annorlunda, inte vet jag...







8 kommentarer:

  1. Wiiii så fint! Älskar dessa färger/kulörer jag med... eftersom hela mitt hem består enbart av dessa nysanser, haha.
    Och jag ÄLSKADE din moddboard i ett tidigare inlägg, vet inte om jag sagt det. Men i så fall så gör jag det nu... :-)
    Kram, Judita

    SvaraRadera
  2. Så fin inspiration!!

    Anna

    SvaraRadera
  3. Som vanligt bjuder du på så fina bilder! Blir lika imponerad varje gång jag kikar in här!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, naturligt liksom och inspirerande!

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilken fin blogg du har. Vad har du gjort med ditt soffbord? Det ser målat ut, är det du som har målat det? Det är jättefint!! Hur såg det ut tidigare och var har du köpt det? Vill ha ett precis likadant :) Tror det är vitlack va!?

    SvaraRadera
  6. Kanske va lite otydlig, menar det här bordet: http://housenumber15.blogspot.se/2012/08/en-forandring.html :) Fortsätt med det du gör!!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Bordet har min pappa gjort för herrans massa år och det var i furu. Det är en vit betsfärg som jag har målat med och sen har jag lackat det två gånger för mer hållbarhet.

      Kram Christina

      Radera

Blir glad över din kommentar♥♥♥