21 oktober 2012

Söndagsbilden...







Denna sköna söndag har jag vårdat mina naglar, som jag gör alldeles för sällan, för de behövde 
verkligen en riktig manikyr och så fick ett bra tillfälle att testa ett av mina nya lack. Riktigt riktigt 
snyggt faktisk så där mörkt röd-lila-svart-metallic, svårt att säga vad det är för färg men 
det passar så bra till allt det guldiga som nu råder i modet. Jag har inhandlat lite 
glittriga tröjor, en scarfs och till det har jag mina nya gråa jeans. Lite lagom skön göra
en sådan regnig gråmulig söndag som denna.


Titta in vad de andra fabrikörerna har sysslat med denna söndag. 




(guldiga spetströja/ Lindex, gråa jeansoch grå lurextröja/ Zara,
 ring/Unica, nagellack/ Isadora)






5 kommentarer:

  1. Ser jättefint och lite glammigt ut! Kram Victoria ♡

    SvaraRadera
  2. Precis så en söndag ska vara. Lugn och skön och småpyssel med t.ex. naglarna. :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad läckert! Precis i min smak, alltihop.
    Tack för inspirationen!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥