22 oktober 2012

Måndag...








Måndag och en ny vecka är här. Denna start på veckan kunde ha börjat bättre,
jag fick stanna hemma från jobbet med en liten sjukling. Här ligger vi i soffan och
kollar på film, High school musical. Jag passar på mellan varven att bli bättre med
kameran och redigeringen av bilderna. Himla rolig hobby jag har men kan tycka att
kan vara svårt ibland vad som är bra och inte bra på bild. Många bilder blir det och tur
är att det är bara radera, spara, radera...

Ha en bra start på veckan!




6 kommentarer:

  1. Åh vilken fina bilder! Hoppas att sjuklingen kryar på er & att ni får en mysig dag tillsammans!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Beautiful colors
    I like this style

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    SvaraRadera
  3. Så nydelige bilder ♥
    God bedring til den lille:)

    SvaraRadera
  4. Du tar jättefina bilder! Viis är det bra att ha en blogg att öva för. Bloggen göt att jag fotar ofta, på ett sätt jag inte gjorde tidigare. Det gör mitt bildseende mer aktivt märker jag. Kul är det!

    SvaraRadera
  5. Å, så koselig og nydelig bilder. Nærbilde av fjæra var fantastisk. Hvordan har du tatt det? Bruker du makro objektiv? Ønsker meg et makro objektiv nemlig:-)

    Ønsker deg en flott søndag

    Klem fra Anne Line

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥