11 oktober 2012

Höstens moodboard...











Mitt moodboard för hösten tänkte jag på vilka färger jag har runt omkring mig och
fick fram denna färgskala som visas på bilderna. I alla fall vill jag att det ska vara så 
och försöker att få den känslan här hemma i inredningen. Gillar dessa skavda kargade
 murriga beiga och mullvads-färgerna med svart, grått och vitt. Lite färg på ett hörn är ett
 måste som ändras efter årstiden. Hösten är för mig en årstid med mycket "cozy" både i 
hemmet med plädar kuddar och mycket tända ljus, även i garderoben är det mer 
stickat och halsdukar mm. I min garderob hänger just nu mycket svart och grått 
men även vad modet och trenderna säger.






Detta var mitt bidrag till fabrikens torsdagstema.









15 kommentarer:

  1. GILLA! Väldigt vackert. Alltihopa.
    Fina armband, var kommer de ifrån?

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart moodboard! Det gillar jag mycket!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Härligt att kika på din tolkning av höstens moodboard.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Gillar hur träet och naturfärgerna mjukar upp det svartvita. :) Ha en skön helg! Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt moodboard du visar upp! Så himla härliga bilder! Jag har börjat gilla hösten mer och mer! Tycker det är så fint med alla färger och njuter av den krispiga luften ute!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  6. Det sobra och naturliga, jättefint!!

    SvaraRadera
  7. Hei på deg.
    Nydelige høst bilder! Elsker fargene ;)
    Ønsker deg en riktig glad helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvaraRadera
  8. Du förmedlar en genuin look som är så genomgående i allt Du företar Dig! Jag älskar älskar allt Du visar, mina innerliga komplimanger!

    Agneta

    SvaraRadera
  9. Det här är så bra. Så bra. Jag tokgillar detta!

    kram | tina

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥