11 september 2012

På min byrå...






Jag har ändrat om lite grann i sovrummet. Det är ju höst och jag får en stor lust att göra om 
så en liten förändring var på sin plats. Kanske inte därför men en ny byrå är inhandlat 
för den gamla var bara så tråkig med lådorna, det gick inte dra ut lådorna ordentligt och
det var verkligen så irriterande.  Även en ny säng, så nu sover jag som en prinsessa, gavel och 
lite annat piff har det blivit i rummet som jag visar en annan dag.

(Träskrinet/Granit, halsband/Lindex, örhängen/Ur&Penn, grå boxen/R.O.O.M, 
lampfot/Madam Stoltz, ljuslykta/TineK)




Hortensiakvist från trädgården.


Ha en bra dag!!







6 kommentarer:

  1. Jättefint! Hortensior är så vackra de med. Skulle vilja ha hela trädgården full av dem.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Vakre bilder:)

    Ha en flott dag:)

    Klem Linda

    SvaraRadera
  3. Hei på deg.
    Rett og slett nydelig og vakkert!
    Ønsker deg en flott høstdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvaraRadera
  4. Wonderful


    Liebe Grüße von Danny

    SvaraRadera
  5. Åååå vad fint !Hortensior är ju bara så fint.Ha en härlig tisdag.kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥