13 september 2012

Hallen...








Fabriken har ju dragit igång igen och nu med torsdagsteman. Först ut är hallen
och här är mitt bidrag. Nu har jag inte någon superstor hall så det gäller att få 
en viss ordning på allas skor, jackor allt annat som man ska ha i hallen. Vi är
fem personer och det blir många par skor som ska samsas. Men faktiskt har 
vi en viss ordning, alla har var sin låda för halsdukar, vantar vad det nu kan vara. 
Flera skoställ som är monterat på väggen under trappan gör att mycket kommer
undan och inte syns vid första anblicken.  Det ska trots allt kännas välkomnande
i hallen och inte bli allt för rörigt. 

Titta gärna in på fabriken för mer inspiration!

Kram!





6 kommentarer:

  1. Detta skulle kanske bli min utmaning i höst! Att ta mig an fabrikens utmaningar varje torsdag.

    SvaraRadera
  2. Vad fint det är med en så fin spegel med svart ram, nu blev jag inspirerad!

    SvaraRadera
  3. Så snygg vas (kruka) du har på fina byrån!
    Ha en skön helg! Anita

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥