21 augusti 2012

Min nya fotoväska...







Jag har länge letat efter en snygg fotoväska som ser ut som en vanlig kvinnlig
handväska. Så innan sommaren hittade jag en fotograf vid namn Kelly Moore,
som själv ville ha en snygg och funktionell väska där man fick plats med sin
utrustning. Sagt och gjort så satte hon igång att skissa och tillverka snygga kvinnliga
kameraväskor för fem år sen. Jag tackar för det och nu äger jag själv en snygg
kameraväska. 




Väskan är vadderad och med flyttbara inneväggar. Många fack plats för utrustningen,
 sladdar, laddare, minneskort, mobil, plånbok, Ipaden,  nycklar, läppglanset, som
 ni märker så får det plats med det mesta. Det bästa med allt med väskan är att man 
nu slipper att se som en turist;)  med sin gamla fula vanliga kameraväska.






Den är lika snygg bakifrån, med massor med småfack, som framifrån. Jag är så
nöjd med min nya väska och hade turen att hitta en svensk återförsäljare av
Kelly Mooreväskor och ni hittar sidan här.


Må gott!









7 kommentarer:

  1. Jag hittade inga länkar där och är GRYSLIGT shoppingsugen nu. Den ser ut att rymma mitt lite större canonobjektiv som varit ett jädra bekymmer hela sommaren. (Förutom den där turistgrejen då...)

    SvaraRadera
  2. åh vilken snygg väska! Tyvärr funkar inte din länk..

    SvaraRadera
  3. Digger Kelly Moore:)
    Flott modell du har valgt!!

    SvaraRadera
  4. Oj vad snygg!

    Jag kan bara instämma, kameraväska är inget kul att gå runt med men denna är ju absolut som den finaste handväska.

    En sån skulle man kanske önska sig...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Snygg! Håller med dig, de "vanliga" kameraväskorna är inget kul alls, men detta var ju verkligen ett bättre alternativ:)

    Kram /Linda

    SvaraRadera
  6. SNYGG!!!! En sådan skall man kanske spana in :) KRAM

    SvaraRadera
  7. For en fantastisk foto veske for oss damer. Ønsker meg en lignende men litt mindre. Det var desverre utsolgt, men jeg venter gjerne noen mnd for å få en slik.
    Så flotte bilder du tar, og du har en flott blogg. Takk for informasjonen om fotovesken.
    Ønsker deg en flott helg videre. Selv skal jeg fortsette på malingen.
    Klem

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥