23 augusti 2012

Lekt med kameran...











Idag har jag lekt med kameran och fångat ett stilleben. Ni som följer mig på 
Instagram vet att jag har flyttat runt på möbler och saker här i huset. Det har 
varit riktigt kaosartat, typ hela huset, men har nu fått det ganska bra ordning. 
Nu vill jag få in lite mer träinslag i inredningen och har därför letat fram dessa
saker. Står i valet och kvalet att köpa en stor spegel med en bred träram att 
ha i vardagsrummet stående på golvet, av min vän som äger en inrednings/klädbutik
 här i staden och känner jag henne rätt så kommer hon att övertala mig.
Nu ska jag meka ihop en byrå som jag har köpt idag.

Önskar alla redan nu en trevlig helg för imorgon är det
fredag!




Ps nu funkar länken till var jag min kameraväska är inhandlat
i förra inlägget.



5 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Lycka till med byrån!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Det är jättefint med saker i korg och trä men jag tycker fortfarande att det är lite svårt att vänja sig vid det till vår svart, vit, gråa inredning. Tine K stråväskan har fått en plats i sovrummet så jag börjar där så får vi se vart det slutar. :)

    Ha en trevlig helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Jag är inne i en grön period känner jag!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hei på deg.
    Herlige bilder, elsker fargene!!
    Ønsker deg en riktig deilig helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvaraRadera
  5. Fin fina bilder!gillar också träiga detljer nu.Hoppas du har bestämt dig ang. spegeln,det är ju riktigt snyggt med speglar som står mot en vägg./Alexandra

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥