10 augusti 2012

Äntligen...






(Krukorna och vasen/ Lagerhaus, brevpress/ Chili)

Äntligen fredag och just denna fredag har jag längtat till för snart
går jag på en veckas semester. Först ska jag jobba till kvällen men sen är
jag ledig i en vecka utan något inplanerat, bara jag och lilla S. Jag hade fyra
veckor tidig semester, som ni kanske redan vet, så det är så skönt att ta en
vecka innan skolan och allt annat drar igång. Men först tar vi helg med 
Italienare...

Igår städade jag upp vid mitt skrivbord och plockade fram krukorna som
jag har fyndat tidigare i somras men inte vetat riktigt var de skulle stå.
 Men nu så pryder de skrivbordet.

Trevlig helg på er!

Ciao!
Buon weekend!






7 kommentarer:

  1. Din blogg är så fin och inspirerande! Nu följer jag den:) Kommer hyllorna & konsollerna från Ikea? Jag vill ha dem i köket, men konsollerna fanns bara i träfärg & i svart, man kan ju måla såklart, men tänkte om de fanns i ett annat varuhus:)

    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma!

      Mina konsoler var i trä innan jag målade dessa vita.
      Den översta hyllan är från Ikea och den nedersta är
      en betonghylla som jag har gjutit.

      Kram

      Radera
  2. Härligt att sprida ut semestern lite! Hoppas ni får en riktigt trevlig resa! Var i Italien ska ni?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska inte åka till Italien
      utan vi hade gäster från Italien här;)

      Kram

      Radera
  3. En trevlig o snygg blogg! Önskar dig en trevlig ledig vecka.. en annan börjar jobba på måndag.. en vecka innan eleverna börjar strömma till.. =).. Moa

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och i morgon börjar jag jobba igen efter 5 härliga semesterveckor. Puh! kram Victoria

    SvaraRadera
  5. åh vad fint du har det vid skrivbordet! Gillar massor!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥