3 juli 2012

Ikväll...






Vilken underbar sommarkväll vi har, alldeles ljum, stilla och skön. Hela dagen har det varit ett 
fantastiskt sommarväder, precis så som man vill att sommaren ska vara. Vi har suttit ute 
och ätit på altanen i kväll och det har det inte blivit många denna sommar. Det blev
grillad kycklingfilé med couscoussallad och hemmagjorda somriga limedressingen, muumms!
Ett glas rött till och många skratt och mycket prat...






Klängrosen som jag planterade, förra sommaren, vid den rostiga spaljén alldeles bakom 
sittgruppen på altan blommar nu för fullt nu och doftar så ljuvligt. Påminner mig om min
sommarlov hos min mormor. Vattenfat med stora flytljus gör stämningen på altan.






Lite pics från andra sidan av altanen även där står en väldoftande vit ros och olika slags
gräs. Ett vattenfat i betong till de små fåglarna och min lilla Buddha bland skärvor efter
en kruka. 

Nu är det dags för lite fika.

Må gott!




6 kommentarer:

  1. Så fint du har det, gillar särskilt Buddah huvudet bland skärvorna....Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt ni har det ikväll, låter underbart och så fina bilder
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ser ut som en perfekt kväll :)

    SvaraRadera
  5. Så härliga sommarbilder! Ja man får passa på att sitta ute och njuta när vädret tillåter!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  6. Så fina detaljer ni har i trädgården. Gillar verkligen Buddhahuvudet bland skärvorna, himla läckert.

    Fortsätt njuta av sommaren! Och förhoppningsvis fint väder. :-)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥