17 juli 2012

Hemma igen...









Nu är man hemma igen och har även börjat att jobba igen. Fyra veckor semester
for förbi i en rasande fart men ack så skönt att bara vara ledig och göra det som
faller en in just samma dag. Det är väl det som är semester att inte planera för mycket
utan göra det som känns bäst. Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd och utvilad av 
semestern. Kan väl tycka att vädret kunde ha varit varmare och soligare bara.
Hoppas på bättre väder i augusti då jag ska vara ledig igen.

Min tavelvägg gapar fortfarande vissa ramar tomma men kommer väl så
småningom att bli komplett. Funderar faktiskt att göra om den helt och hållet.
Men det får bli en annan dag...


Kram!!




3 kommentarer:

  1. Nöjd och utvilad- det låter toppen det;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Borta bra men hemma bäst... Vad skönt det låter med lite semester och sen lite mer semester i augusti. :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du har lite mer semester i augusti.Jag tror nog att det är då den riktiga sommaren kommer med högsommarvärme.Jag är ändå nöjd men mina veckor,har den här veckan kvar,sen jobb.När det gäller tavelvägg så får manhålla påoch testa och känna sig för.Så att det känns rätt!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥