12 juni 2012

Ett litet livstecken...






Det var verkligen ett tag sen sist och jag tänkte uppdatera lite eftersom en del har 
undrat över denna tysnad på bloggen. Jag har/hade helt enkelt ingen inspiration
till att fota och göra inlägg längre eller tiden till det heller för den delen. Det tar trots
allt en del tid att få till ett inlägg och ibland vet man inte riktigt vad man ska visa, då 
tappar man lusten och behöver en liten paus.




Mitt nya fina linne från Lindex, linnet under med en spetskant är från H&M, halsbandet 
och stråhatten har jag letat fram i mina gömmor.




Rosorna är två veckor gamla och det är fortfarande lika fina. Riktiga dunderrosor
som är först nu på väg att slå ut och de står på byrån i sovrummet. När jag slår
upp mina blå på morgonen så är det just rosorna jag ser, härligt. 

(Rosorna har jag fått av raringen F och de är köpta på Coop!)


Kram på er!!








6 kommentarer:

  1. Å vilka ljuvliga bilder! Gillar!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. La meg som følger, ses hos meg?

    SvaraRadera
  3. Hei på deg.
    Å så vakre bilder, tusen takk for titten!
    Ønsker deg en riktig fin dag ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvaraRadera
  4. Åhh jag känner precis samma som du inspirationstorka...Men idag fick du till det=)Annica

    SvaraRadera
  5. Ja visst går det upp och ibland ner med blogginspirationen. Det är många som tror att man "bara" lägger ett inlägg... men så är det ju inte alltid utan det finns ju en tanke bakom och tid som lagts ner på att det ska bli bra. Hoppas du får en skön sommar och att inspirationen hittar tillbaka!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥