26 april 2012

Turkost och lack...





När våren är här så blir jag så barnsligt förtjust i turkost, vet inte varför riktigt. Det är
bara en känsla jag får att turkost är sommar och vill bara ha nånting i turkost. Här har
jag hittat en scarfs och ett armband. De kommer ifrån Pieces.





Något som jag gör mer till vår och sommaren är att måla naglarna. Nu har jag laddat upp
med flera olika färger, det är bara välja och vraka. Det är perfekt med de mindre flaskorna
om man vill ha flera färger på lacken. Dagen till ära har jag valt ett lack som matchar 
till scarfen. Imorgon får det bli...hmm...

Kramar!!





5 kommentarer:

  1. Ja det är något med turkost på våren och sommaren...kanske beror på att det är en så fin färg till solbrännan....-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Jättefina naglar, härliga färger, passar perfekt till våren! Önskar dig en fin helg! Mvh Anna

    SvaraRadera
  3. Jag brukar också köpa dom små flaskorna, så kan man ha fler färger att välja bland. Kikade in på Ebbas blogg. Där var Kate med vacker turkos stenar i halsringningen. Du har kunglig smak!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Urläckert med turkost på våren och nagellacken är ju pricken på i:et!
    Ha en skön fredag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Snyggt, jag har också spanat in ett nytt cool lack i en fin grön färg. Man behöver färg på vårkanten det piggar upp/Annica

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥