17 april 2012

Morgonlöpning...






Denna tisdagsmorgon har jag varit ute på en liten löptur uppe vid spåret.
Jag har alltså börjat springa, jag springa?? Nu är det faktiskt en oherrans massa
år sen jag sprang men jag har faktiskt kört en hel del raska promenader så
lite flås har jag. Men är långt ifrån bra i min löpteknik..;) Min personligare tränare
säger det är bara att kämpa på och inte ge upp. 

Att jag inte har prioriterat träning förut skyller jag på tiden men inser nu att springa en tur
 i spåret, som ligger ett par hundra meter ifrån där vi bor, är så mycket enklare och tar
inte en massa tid om jag skulle ta bilen in till stan och gå på något träningspass. Då
har ju nästan hela kvällen gått men nu har jag tid över till annat. Än så länge
känns det så bra och man känner sig väldigt sund och framför allt piggare.


(Min personliga tränare är min kära man)







5 kommentarer:

  1. ÅÅ vad duktig du är, jag hade planer på löpning idag men tappade helt lusten när denna hemska blötsnö bara öser ner :/ Hoppas på torrare väder och mer motivation imorrn =)

    Trevlig dag och grymt bra jobbat =)
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  2. Duktiga dej för här sitter slöa jag.
    HAHAHA
    lycka till med träningen och ge inte upp-
    Kram hoffmansdesign

    SvaraRadera
  3. Hihi min PT är oxå min kära man =)
    Kul med träning tycker jag. Endorfiner får sig en omgång ;-)
    Kramilkram

    SvaraRadera
  4. Det är det allra bästa sätt att börja dagen!
    Duktigt!

    SvaraRadera
  5. Hallå!
    Kul att se att du gillar träning!
    Min syrra driver en träningsblog. Mycket inspirerande!
    Om du vill ha lite tips och få lite motivation kolla orienteraremma.blogspot.com
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥