3 april 2012

Baka en kaka..








I morse när jag vaknade, på min lediga dag, och solen strålande in i sovrummet
kände jag massor med energi att idag vill jag fixa en del saker. Kanske en liten påskkaka
 skulle sitta på sin plats till fikat nu när det är lov. Genast satte jag igång att baka en kaka.
Från ett relativt nystädat kök till ett mindre kaosartat kök, tappade jag genast energin till 
att fixa saker. Nu vill jag bara slöa ute i solen men jag har i alla fall en kaka till fikat...:)
Ja, så kan det gå men först ska jag städa upp i köket. Jag kan tala om att jag hade lite 
hjälp med bakningen av en liten tjej.


MÅ GOTT!

  


2 kommentarer:

  1. Så himla vackra bilder! Kramar

    SvaraRadera
  2. Skön med en liten hjälpreda i köket. Här har det varit lite sol idag, men det är fortfarande kallt. 3minus i morse.
    Anita

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥